top of page
  • website963963

איך לדבר עם בן / בת הזוג על הפנטזיות המיניות שלך

"איך לדבר עם בן / בת הזוג על הפנטזיות המיניות שלך," - הסביר על ידי ניקולטה פון היידגר (בחורה מחול), נשואה ומטפלת משפחתית וסקסולוגית. ניקולטה עשתה צ'אט בשידור חי באתר מצלמות סקס ושיתפה את החוויה שלה בדרכים המתאימות לדבר עם בן / בת הזוג על הפנטזיות המיניות שלך.


על מה הייתה הפגישה? 

במהלך מפגש מקוון של שעה באתר מצלמות סקס, ניקולטה קיבלה מספר שאלות כיצד לבנות מערכות יחסים בריאות. משתמשים שאלו אותה על נושאים אישיים מאוד, ולכן שאלות רבות היו קשורות למערכות יחסים גלויות ורצונות מיניים נסתרים.


מרכז המשאבים למיניות של בלוג מצלמות סקס נוצר כדי להגביר את חינוך המיניות על ידי שיתוף מידע חיוני על סקס ושימוש חי במצלמות חי. לכן, אנו שמחים להביא את תשומת לבכם לסרטונים האחרונים שנעשו במהלך המפגש החי של ניקולטה ב- באתר מצלמות סקס:

  • האם ניתן לקיים מערכת יחסים פתוחה מוצלחת וארוכת טווח?

  • האם עלי לומר לאשתי שאני צופה במצלמות?

  • השותף שלי מקנא בצפייה במצלמה שלי. האם עלי להפסיק?

  • מה אם הפנטזיה שלי גורמת לבן זוגי להרגיש לא מספיק?

  • אני רוצה לראות את אשתי מקיימת יחסי מין עם גבר אחר. איך אני שואל אותה?

  • איך אני מדבר עם בן זוגי על פיסטינג?

האם ניתן לקיים מערכת יחסים פתוחה מוצלחת וארוכת טווח? - ניקולטה פון היידגר









5 views0 comments
bottom of page